Mors dag

Vårt internet har av någon anledning inte fungerat på några dagar men är nu äntligen igång igen. Lite har det i alla fall hänt på pysselfronten. Var ju Mors dag i söndags och såklart gjorde jag ett kort till min mamma och min svärmor. Den här gången blev det i form av tags. Lite kul med variation. :)


Det i gult till svärmor, det i blå/rosa till min mamma



Min egengjorda blomma som jag blev så nöjd med. Spetsen nertill vann jag på Tradera.



Vann de gula blommorna på Tradera och ville såklart göra nått med dem. Gult är annars en färg jag aldrig använder. Kanske synd då det är en väldigt glad och faktiskt fin färg.



Journalingstämpeln på baksidan fyndade jag i lördags när jag var i Uppsala på Scrapmässa. Och det var så roligt! Längtar redan till nästa gång... ;) Kom hem med lite smått och gott. Några stämplar, lite papper, lite olika dekorationer av olika slag. Dock inte en enda blomma. Nu är jag så inne i att göra blommor själv så tänkte försöka mig på att göra lite fler, har tittat på en massa filmer på You Tube så nu har jag massa blomidéer som jag vill pröva! :)

Kommentarer
Postat av: iffa

Tags är ju så kul att göra.

Så fina dina blev =)

Stämpeln på den gula tagen älskar jag! Har oxå den och det blir väldigt fint att sätta lite stickles på vingarna. Jag kan tänka mig att era mammor blev glada för dessa!

Kram Iffa

2012-06-02 @ 15:11:45
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Beatrice

Vad söta tags du gjort och vilket lagom format egentligen för mors dag. Lättare att hinna fixa också än ett helt kort, ska jag tänka på nästa gång jag har brådis :-)

2012-06-04 @ 23:17:31
URL: http://alifeofcrafts.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0