Säljbara kort

Har bestämt mig för att prova att sälja lite kort. Tänkte fixa iordning en korg till mitt eget jobb och en korg till svärmors jobb till att börja med. Hoppas man kan få in en liten slant till nytt material och lite roliga specialbeställningar. Det här är i alla fall dom två första korten som jag tänkte ha i säljkorgen. Förra veckan fick jag hem lite nya stämplar så var ju tvungen att testa dom. Bland annat två från Gorjuss girl och några från Magnolia. Bara älskade Gorjuss! Mina första stämplar därifrån men absolut inte sista! ;)





Har gjort såna här små etiketter att sätta på baksidan av mina alster.



Saknar lite roliga stämplar som passar till killar/män så försöker investera lite i det och dom här två från Magnolia kan ju garanterat passa en liten kille. ;)

Kommentarer
Postat av: Totoro/Mikaela

ja diggar det andra kortet! urläcker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0