Födelsedagskort

För mig har det varit en del födelsedagar senaste tiden och såklart blir det ett kort gjort då. Så här kommer en liten kavalkad av födelsedagskort.

Först ut ett i lila till en vän som fyllt år, hon älskar lila så såklart kortet skulle vara i lila. En av dom första motiven jag färglagt med Distress Ink så blev inte helnöjd med det. Träning, träning, träning...



Sen ett kort till min sons syssling som fyllt 1 år. Tycker draken är såå söt. :)





Kortet till min mamma som jag blev såå nöjd med! Dom mönstrade pappren till det fyndade jag på Ullared för några veckor sen. Ångrar lite att jag inte köpte mera...









Så ett kort till min brorsson när han fyllde år. Stämpeln är en free digi-stämpel som jag hittade nånstans för ett tag sen. Tycker verkligen den passade bra till en busig 3-åring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0