Bra att ha kort

Så, nu är jag framme vid sista inlägget. Tror inte jag har nått mer som ligger nu som jag inte visat. Det här kortet gjorde jag igårkväll. Jag trotsade förkylningen och satte mig en stund vid pysselbordet. Men det märktes att jag är förkyld för var flera gånger på väg att limma saker på fel ställen eller upp och ner så det är tur att man tittar en extra gång. ;)





Har glömt bort att använda gamla bokblad ett tag, men hittade min 1800-tals bok igår så var ju bara tvungen. Det blir ju så snyggt, och teckensnittet är ju bara så vackert! Varför är det inte så fint i dagens böcker för?








Kommentarer
Postat av: Majsan

ÅÅh såå sött kort med gulliga Tilda, så fint du har färglagt henne och visst är det läckert med gamla blad från böcker, såå snyggt :)



KRAM MAJSAN

2012-04-24 @ 19:41:51
URL: http://scrapmarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0