Äntligen lite uppdatering! :)

Ja, nu var det vkligen länge sen jag uppdaterade här. Senaste månaderna har det tyvärr inte funnits så mycket ork till att pyssla. Är halvvägs in i en graviditet och början av den har jag varit helt orkeslös. Lite har jag ändå pysslat så ska försöka fota det jag har gjort och lägga upp. Och det märks tydligt att jag inte orkat som jag gjort förut för nu är det ganska enkla kort jag har gjort. Orken att stämpla och färglägga motiv har absolut inte funnits. Men jag hoppas nu att orken börjar komma tillbaks lite mer.
 
I lördags var jag på Annexet (Globen) på Stockholm Scrap & Pearl Event med en kompis. Första gången jag åker på en träff tar jag Europas största. ;) Men guud så roligt det var! Kanske jag inte var så produktiv då bara 2 kort blev gjorda men det var så roligt att jag har anmält mig även till nästa år och då både lördagen och söndagen. :) 
 
Nä, nu till korten. :)
 
Det här första är till min mamma som fyller år på måndag men som vi ska fira idag. Det här är ett av dom korten jag gjorde i lördags. Det enda på kortet jag inte köpte på mässan är knappen och flossen. Allt annat blev inhandlat på mässan. :)
 
 
Det här kortet är till min brorson som fyllde 4 år i mars men som vi tyvärr inte kunde fira då. Så det blir att fira även honom idag. Kortet gjorde jag för någon månad sen men la till namn och ålder för några dagar sen. 
 
 
Sista kortet för nu är till en nyfödd liten brorson som kom till världen förra torsdagen och idag ska jag äntligen få träffa honom! Det här kortet gjorde jag tidigare i veckan. Papprerna hade jag hemma med jag köpte stjärndies i olika storlekar på mässan som jag var sugen på att testa. 
 
 
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0