Fleur de lis

Häromdagen fick jag hem Spellbinders Fleur de lis och var ju såklart tvungen att testa den. Men så pillig den var att stansa ut! Krävdes tre extra cardstock till den största... Men men, snygg är den i alla fall. Och så har jag dessutom fått en ny bärbar dator så nu hoppas jag att jag kommer bli lite duktigare att uppdatera här. Min gamla dator är så extremt seg och låter som ett riktigt tröskverk så den är inte alls rolig att starta...



Ville ha ett ganska enkelt kort, så Fleur de lis syns ordentligt. Dessutom en enkel stämpel.





Det blev även en enkel insida. Vet ännu inte vem som ska få kortet så därför står det inget på det, det får jag göra när jag vet vem som ska få det. Alltid bra att ha lite såna kort hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad effektfullt det blev med de kraftiga svarta linjerna i fjärilen till Fleur-de-Lis-ramen! Jättehärligt kort!

2012-04-26 @ 22:37:10
URL: http://scrapvixen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0