Burk och dörrskylt

Har altrat lite också senaste tiden. Först ut en enkel glasburk till en vän som fyllde år i mars. Hon håller på mycket med smycken så jag fyllde burken med en massa härliga pärlor åt henne. ;)





Sen kommer en dörrskylt som jag gjort till min mamma som nyligen fyllt 60. Hon använder mitt gamla rum som syrum numera men det roliga är att min egen dörrskylt som jag gjorde för kanske 20 år sen fortfarande sitter på den dörren så jag tyckte det var dags för en ny. ;)









Tyckte att det blev riktigt roligt med symaskinen som detalj. Och så fick jag ju använda min BIA-maskin som tyvärr står sysslolös alltför mycket... Men kanske väckte den här skylten lite BIA-inspiration... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0