Meijas nappburk

För ett tag sen var jag hemma hos en kompis som klagade på att hon inte hade nånstans att ha dotterns nappar, och eftersom dottern nyligen fyllde 1 år så fixade jag en nappburk av en gammal syltburk. Den blev inte sådär jättemycket dekorerad då jag inte hann göra den färdigt innan jag själv blev mamma för tre veckor sen, inte så lätt att pyssla med en bebis som i stort sett är fastklistrad vid mig dygnet runt...

Rosa cardstock. Det rosa mönstrade köpte jag från Panduro för flera år sen. Körsbärsblommor. Namnet utstansat med Tim Holtz alfabet i Big Shoten. Små bokstäver från Making Memories.










Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jättesöt burk!!!!

2010-11-08 @ 11:27:34
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Malin-Helena

Fin burk :) Dekorerade du locket också eller körde du utan?

2010-11-08 @ 18:20:39
URL: http://www.malin-helena.se
Postat av: Sara

Locket kastade jag, tänkte efteråt att jag kunde ju ha dekorerat det också... Men det får jag väl tänka på nästa gång istället.

2010-11-09 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0