Inez

För ungefär en vecka sen blev en av mina kollegor moster och självklart erbjöd jag mig att göra ett litet kort till söta lilla miraklet Inez. ;) Så här blev det:



Stämpeln med den sovande bebisen är jag bara helt underbart söt. På mässan köpte jag mig en brun stämpeldyna, brukar annars alltid använda svart men tänkte testa med brunt istället då det blir lite mjukare. Har även testat att färglägga ett motiv och det blir ju faktiskt riktigt fint med brun stämpeldyna. Men åter till Inez. ;) Köpte en billig spetsgardin på Ikea som jag använt för att det ska hända lite på kortet. Några enkla blommor och vita bokstäver från Panduro.





Ännu en vacker stämpel.





Ville göra ett enkelt men vackert kort och tycker själv att jag lyckades ganska bra. ;) Och min kollega blev riktigt nöjd. Dessutom berättade jag om födelsetavlan jag gjorde till min son så nu har jag även fått en beställning på en tavla till doppresent. ;)

Kommentarer
Postat av: iffa

Ett sånt gulligt kort du gjort!!

Den stämpeln är verkligen gudomligt fin och söt, kan inte bli bättre till en nyfödd.

Vad roligt att du fick mer beställning =)Är ju så kul när man blir tillfrågad.

Trevlig helg!

Kram iffa

2012-06-02 @ 15:09:45
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/
Postat av: Anette

Ljuvligt fint!

2012-06-02 @ 21:55:35
URL: http://englantaiskogen.blogspot.se/
Postat av: Nina (niwa)

Jätte sött!

2012-06-03 @ 10:02:45
URL: http://niwasscrap.wanis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0