Rock Luka

Fortsätter skapa en massa kort, känns som att jag just nu har en massa lust och inspiration för att pyssla. :) Försöker göra lite mer manliga kort vilket jag tycker är ganska svårt, både att hitta stämpelmotiv och papper men försöker nu få mig ett litet lager för det. Har åtminstone en början. ;)

Och så försöker jag utvecklas i mitt färgläggande men tycker det är såå svårt att få till skuggningarna! Men på lördag ska jag på färgläggningskurs i Uppsala så hoppas att jag får massa tips då! Det är dessutom första gången jag ska iväg på nån sån här kurs och få träffa en massa människor som pysslar med samma saker som jag, det har jag inte i min närhet så ibland känns det lite ensamt när man inte har nån kompis som håller på med samma hobby. Så jag ser verkligen fram emot kursen! =)

Men nu till korten jag har gjort. =)











Det var allt för idag. =) Men kommer säkert mera snart, för är precis på väg till pysselbordet. Igårkväll hann jag färglägga en söt liten pirattjej som ska bli ett kort hade jag tänkt. ;)

På återseende! =)

Kommentarer
Postat av: Ywonne

Oj, du hade hunnit med mycket fint... härligt med färger både till tjejer och killar :O)



Ha en fin kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0