30 + 50 + 70

Hittade lite kort jag inte bloggat än. Under hösten/vintern hade jag några som fyllde jämt.

I slutet av november fyllde min kusin 50. Gjorde ett snabbt och enkelt kort till mina föräldrar som åkte och firade honom.



I mitten av december fyllde min man 30. Han gillar bilar och racing och favoritfärgen är röd. Tyckte jag fick till det ganska bra men det var lite klurigt innan jag kom på hur jag skulle göra.



I slutet av december skulle mina föräldrar återigen iväg och fira, den här gången var det min pappas kusin som fyllt 70. Trots att jag slängde ihop kortet knappt två timmar innan dom skulle åka så blev jag riktigt nöjd med det.





Eftersom hon skulle få pengar gjorde jag en liten ficka att sätta sedlarna i.


Kommentarer
Postat av: Anette

Jättefina kort!

2012-01-06 @ 13:41:10
URL: http://englantaiskogen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0