Testar ny teknik

Överallt i bloggar och på forum så färglägger många sina stämpelmotiv med distresser, jag har funderat ett tag på att det skulle vara kul att testa. Har inte provat så många tekniker än, i stort sett bara ProMarkers. Har inte riktigt fått till det där med ProMarkers än, men det går absolut framåt och jag gillar pennorna, tycker det är ett enkelt och snabbt sätt att färglägga på. Men i förra veckan kastade jag i alla fall iväg en beställning på ett gäng distressdynor som kom i lådan häromdagen. =) Men först idag har jag haft tid att testa lite och så roligt det var! Kräver absolut en del övning och köp av nya penslar för tänkte inte alls på det när jag beställde dynorna utan fick ta dom penslarna jag hade hemma och dom var alldeles för stora för ändamålet. Hoppas att jag kommer iväg till Panduro i helgen så jag kan köpa mig några små penslar och kanske lite annat smått och gott. ;) Nä, nu ska jag fortsätta lite med mina distresser men någon bild får ni inte förrän jag skaffat nya penslar och tränat lite till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0